Onderwerpen: communicatie communicatiebureau content de 3D's dictee duurzaam duurzaamheid economie gespot HNW scrum storytelling Wmo

Glossy Havenvrouwen

dinsdag
14 oktober 2014

Veel vrouwen timmeren hard aan de weg in de Rotterdamse haven. Maar een baan in de Rotterdamse haven staat bij veel andere vrouwen helaas niet op de shortlist. En dat is een gemiste kans. Daarom is er jaarlijks de glossy Havenvrouwen. Het doel is meiden en vrouwen te inspireren om eens de carrièremogelijkheden in de haven te bekijken. Door hun verhalen, door een inkijkje te geven in hun leven, geven ze lezers een uniek beeld van hun loopbaan en de diversiteit aan kansen die de haven biedt. Let op de quote van Marjolein Boer, oprichter van havencommunicatie, op pagina 6.

De glossy is te vinden bij o.a. bibliotheken, stadskantoren, de Rotterdamse ROC’s Zadkine en Albeda, en nog vele andere publieke plekken. De glossy Havenvrouwen is een initiatief en uitgave van Dona Daria, kenniscentrum voor emancipatie en de gemeente Rotterdam. #havenvrouwen